ABellaChan


Mine ♥
Thursday, December 8, 2011 ? 0 Atashinchi ?


Assalammualaikum semua. 
Okey hari ni aku nak story sikit. Meh meh la bace. Tahu singgah tapi xbace. Eeeee

Camni cerite dea. MyD cakap lah pasal kerje. Then aku pong memula la kan tugas. Kerje kat mne, dengan siape. Kerje ape bagai. Then bla bla bla dea pong cakap Dengan TETT, So aku pong cm err lah. Sbb aku xberape nak berkenan ngn perangai tett tuh. Aku bukan la xbagi dea kerje. And aku penah cakap dgn dea jangan lah memilih sangat. But kerje tuh ok laa. Sari pon lumayan laa jugak. Cume nye aku xberapa kenan je ngn tett tu. Sebab ape? Hanye aku dengan MyD je yang tahu kenape sebab nye. Well. Done dea pong call aku xplain bla bla bla bla. And kami pong mcet la bla bla bla nye. Akhir nye habis. HAHAHAHAHA :P

Tayah laa nk tahu banyak-banyak sgt. Susah laa hidup. Kahkahkah
Ok la smpi sini jelaa aku nak story sumpah idea xde sangat sebab aku terlalu happy sgt dengan MyD aku tuh. So xde bende nak cerita sangat. Tgok laa malam karang sambong story ke. Now aku nak buad cekodok then makan. Bye ~



Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// Forever Young-One Direction