ABellaChan


Lama ke aku menghilang?
Monday, December 5, 2011 ? 0 Atashinchi ?
Hey hey hey. Mane ade hilang laa. Cume busy dengan Kaseh terCinta and malas nk menaip-naip. Itu je. Cdg ni pong nak edit belog, tapi macam malas je lagi and masih mencari-cari tuto yang di ingin kan tidak jumpe-jumpe lagi. Ohh tidak! :P Brrrr btw aku bnyk bende nak story sebenar nye. Tapi acane eh? Malas melande laa nak type, Malas banyak dalam diri aku ni. Sampai Kaseh terCinta aku pong bising "B ni pemalas la" HAHA who care? Aku tetap aku. Sekurang-kurang nye Kaseh terCinta aku tu tahu yang aku rety jugak laa masak, kemas rumah. Cume malas je. Hehe


Mesty bosan kan dengan belog aku nih? Aku tgok pong macam bosan je rase nye. Taktahu laa nk buad ape lagi. And tk ade ape yang menarik pong. Tapi Alhamdulillah follower aku semakin menambah. But Imchat aku, aku xbukak pulak. Sebab malas, See M A L A S lagi. Hehehehe, alaaalalala.. Nanti aku bukak lee, Ok laa tk de bende nak story dah. Yang aku cakap banyak bende tu, Later laa aku sambung. Bye ~


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// Forever Young-One Direction