ABellaChan


Him and him
Sunday, December 11, 2011 ? 0 Atashinchi ?


Hmmm ~ Sangat terluke, fon dea maty. Angen la aku. Lagi pong fon tu xboleh nak cas. Tu payah nye. Kene tanggal kan batery then cas gune alat nye. But bukan nye aku nak mara ape. Tibe-tibe tengah syok mcet jadi cm tu lak. Mmg tak la! Angen la. Tapi aku sabar je. Sebab xnk gaduh-gaduh. Lagi pon dea dah mengantok sebelom tu pon kami Onkol. Gelak ketawe, mujuk memujok bagai. Sweet tak? Eeeyaks. Hahah :P

Masalah now aku tak boleh nak tido. Sebab nye time dea Tett tuh aku tertido tunggu dea. And now nak tido? Payah weh. Nak subuh dah. Tkpe la alang-alang semayang subuh jela kan? Peace. 

Ape yang penting haty aku terluke ~


Ehem ehem. Ni aku nak cerita. 
Kami seharian mcet. Mesty cakap pasal rendu. Hii, memang rindu la cerita dea. Nak dekat 2minggu dah kami tak jumpe. Macam 2tahun kan? Eh, kami 2hari tak jumpe pon dah rase rendu okey. Elok kawin je kan? Haha :P #berangan lebih

Sumpah weh. Taksabar aku nak jumpe dea sangat-sangat. Aku dapat je dea nak je aku ciom-ciom dea kuat-kuat xnak lepas. Huh! Gerammm nye! Hehe.. Dea plan nak g telok batik. Mandi mande. But tunggu aku mai sane kate nye. So tunggu laa ye sayang? Jangan macam-macam. Lu macam-macam wa rembat lu :P Kalau ade gambo-gambo menarik dari kami. Aku akan upload kan kat belog aku ni. Jangan risau ye korang ~
Aku happy sangat-sangat dengan kate-kate dea oh. Korang nak tahu ape? Bagi aku sgt istimewa :)

"B2,sumpah d syg b sangat-sangat"

&

"Sbb d yakin b je yg fhm d.leh terima d.walaupong sikap d dulu mcm TETT dgn b dulu"

Haa ~ Itu lee buad aku tersenyom. But korang faham-faham je la ape yang aku tanye kat dea bla bla ye? Kalau tak boleh nak faham jugak. Aku libas muke korang. Haha And korang faham-faham lah lelaki ni macam mane kan. But xsemesty nye mereka tak boleh berubah. Siape lagi kite Awek dorang nak ubah kan dorang kan. So aku akan buad terbaik untok dea dengan aku & 21 kami ni.

Aku harap dea setia akan dengan aku sampai bile-bile lepas ni. And aku nak dea tahu. Aku cume sayang akan dea Kekasih yang aku cintai. Wahhh jiwang gitu. Kla aku xde bende nak cite lagi. Boi :P




Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// Forever Young-One Direction