ABellaChan


Excited soooooo excited
Wednesday, December 14, 2011 ? 0 Atashinchi ?


HOI semua. Aku sangat excited ni. Bukan ape. Aku nak g telok batik nanty ngn Bucukmucuk aku. Maybe this weekend lah kod. Now pong dea dah bising soh aku mai sane esok. So last aku online ni. Tuh yang excited sangat ni. Hahahaha

Lagi pong kan korang aku rendu sangat ngn Bucukmucuk aku tuh. Tak sabar rase nye nak jumpe dea. Ip jumpe nak aje aku sepuk-sepuk muke dea. Kahkahkah. Aku xbnyak sangat lah nak sembang ngan korang. Ape yang patot je aku nak sampai kan sebenar nye. Jangan lee mara. Tak lame pong maybe dalam seminggu lah kod aku tak online. Alaaa macam tak biase pulak kan? :P

Btw korang dah singgah tuh. Meh laa like ke. Coment ke. Jangan nak segan-segan yee kengkawan? Aku lagi suke kalau stalker-stalker yang menganjing aku. Awwww serammmmmmmmmmmmm ni. Kihkih.
Ok laa sampai sini je laa aku nak type. Malas type panjang-panjang. Lagi pong aku tak berapa nak sihat. Sakit kepala je deret tiga hari ni. Tak kesian ke? Tapi nak jumpe si Bucukmucuk teros sihat sikit. HAHA! Bwekkkk. Ok laaaaa jumpe lagi Assalammualaikum :)



Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// Forever Young-One Direction