ABellaChan


benar atau tidak ^^
Thursday, September 22, 2011 ? 0 Atashinchi ?


Yuhuu. im back. Eceh poyo sakan pulak. alaaa xsalah kan? lame aku xberupdate kan belog aku yg kusut serabai nihaa. so hari nih aku ade cerita tok kowg semuaa tau. nak tahu tak? nak ke tak? HAHA

Haa ok kite mule kan cerita ye? Haaa aku tido pada 4am tauk pagy tdy. dalam sepjg mase aku tido tuh aku terjage-2 ouh.  macam-2 mimpi aku dapat. dan setiap jage and tido balik tuh aku punye mimpi besambong balik ouh. xcam pelik kan? but dalam mimpi tuh penoh kegembiraan dan jugak terselit kesedihan. Aku nak je cerita cmne mimpi tu semua. but aku malas nk type pajang-2 lah kan? Eshh.

Mimpi betol kah kau? Jeng-2. ramai orang kate mimpi mainan tido. tapi tidak betol jugak. mimpi tuh ialah satu petanda tok kite nnty. bagi aku la kan. kowg nk percaya atau tidak. TERPULANG ye? hehe. Korang kt lua tu msty tertnye-2 dalam mimpi tuh siape dan ape kan? HAHAHA. aku thu laaa. betol tak ape yg aku cakap kan nih? Oklaaa.  orang tuuuuuuu. HAHA adelahh :P


Hmmmmm. mimpi adelah prinsip dalam hidup kite. percaya atau tidak je. Btw aku rendu kan si jantong aku laa #MuhdTaufiqAsyraf. Last kite jumpe 2weeks lepaskan. then xthu bile lagy kite akan dapat jumpe. Kau pong msty busy je dgn keje kau tuh. Aku paham keje tuh. Tapi dalam mase yang same msty aku pikir bukan-2. But aku tahu kau sebok carik duit tok mase depan kau. Aku cube untok support kau. Tp tolong laa jgn buad aku sakit haty. Kalau kau layan aku OK. aku pong msty layan kau dgn OK and penoh kaseh sayang ouh. Yee jgn lah kau risau. aku kat sini setia dgn kau. Aku harap kau jugak begitu. Aku nak kau buad yang terbaik untok kau dan hunbungan kite nih. boleh kan?

Aku sangat mencintai dan menghargai kau. jgn kau hampa kan aku untok kali keDUA .biar macam mane kau dulu dgn aku. haty aku tetap pada kau seorang sahaja. Aku tahu kau pong sakit aty dgn aku. xpaham ape yang aku nak kan bagai. KAN? dalam mase yg same pong aku terpikir kenape aku sebegitu. But aku thu yg kau tahu. Aku takot kan? Itu laa punce nye. T A K U T ! tahu kan haty aku cepad tersentap? dan aku tahu begitu jugak kau. Kalau kau salah aku bising. dan kalau aku salah kau bising. Kan kan? Jangan hampakan aku sayang. Aku akan jadi hak kau smpi bile-2 dan begitu jugak kau.

Hmm. walaupong kite nih salu jeh xkene. Tapi kite saling mencintai kan? Biar ape pong halangan kite tetap bersame. Dan mengalah jelah dgn sikap aku ni. xsalah kan? Aku cume nak perhatian dari kau je. bukan nk buad kau macam balaci ke ape laa ! Hmmm T__T kbye :3

Aku nak jadi bidadari dalam hidup kau yg sentiase mencintai kau :)




Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// Forever Young-One Direction