ABellaChan


bad day for me.
Friday, September 23, 2011 ? 0 Atashinchi ?



Seharian aku menunggu kau wahai Insan tersayang. Di mane kah kau? Jgn kau biar kan aku seorang diri. aku tidak mampu menjage diri. Aku ingin bersame kau selalu dan setiap mase. Tak sanggop untok kehilngan kau. Tapi ingt kah kau di sane pada ku insan yang amat mencitai kau sepenoh haty nih? Hmmm Y__Y

Aku tido lena xlena jeh tunggu ketibaan kau wahai kekasih gelap aku. Kate kawan-2 kau. kau tido. Betol ke? Hmmm. Tapi haty aku xtenang and xsedap. Dalam pikiran aku selalu bermainkan bnde-2 yang aku xnak. Hmm kenape susah sgt aku nak berpikiran kosong cm xde pape? Hmmm. Aku bukan xpercaya. Tapi aku maseh waswas kadang kale. Haty kite nih salu buad kite xtenang. Sebab tuh. Ade je bende. Hmm

Seriously. Aku merajuk dan kecewa buad mase nih dengan kau. Aku maseh tetunggu lagy fone aku berbunyik call atau pong msg dari name TAUFIQASYRAF <3 hmmm. Masih menunggu dan menunggu,



Bilekah ia akan berbunyik.

Haty tak tenang. Dan berdebar-2 setiap mase.

Dan aku masih bole bersaba dengan ape cabaran Allah SWT turon kan kepade aku. Kbye :3


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// Forever Young-One Direction