ABellaChan


kenape dan mengape? t__t
Thursday, August 25, 2011 ? 0 Atashinchi ?

Aku cube untok melupekan kesemuanye. dan memaafkan nye. Tapi aku? 

Hmm. Kenape lepas satu, satu yang muncul. Dan esok hari ape pulak yee?

Sampai bilekah bende cm ny akan berakher?

Kenape buad aku menunggu seharian tanpe ape-2 berita?

Siapekah aku di mate and haty kau?

Sygg ke kat aku? 

Hmm. Jgn kau carik salah aku kat sini. sedang kan kau thu ape punce nye dari yahoo . offfone . keIpoh . addbudakBetine . and betinestorykatakupasalkau .

Aku tertnye-2 kenape harus terjadi. dan ape salah aku? Takcukp bgos ke aku di mate kau?

Hargai lah aku yang masih lgy menyangi kau ini. Btw thanks membuad aku terguris haty smpi cmny sekali yee. Aku sgt-2 menghargainyee :/





Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// Forever Young-One Direction