ABellaChan


Ohhhhhhh Noooo :P
Friday, August 12, 2011 ? 0 Atashinchi ?
video

Hello all followers. And Assalammualaikum :) Punye lahh lame aku tunggu video nih upload. Lembab nak MAMPOS. Grr ~ sabo jelah. Haa tgok lah aksi-2 mat-2 rempit Ipoh haa. HAHAHAHA *jgn nk bangge sgt . yang pakai sweater montel-2 cam panda tuh Si amy. tgok lah aksi nye. not bad bg aku. yang baju itam acah-2 bagos bunyik krek-2 bagai tuh aku xthu sape. maybe nak promot diri. Lalalala. haaa yang penting baju kuning.HAHA hebat jugak lah dea kate kwn-2 nye. tp aku yng tengok and rakam kan nye getar lutot kod. dea nk buad aku dok belakng pong dah jerit-2 aku cakap TAKNAKTAKNAK  .TAKOT kod. tapi aku salu ckp ngn dea. tk tkot. cume mlas jeh. yuhuuu :P Alaa lgy pong dea tahu aku msty tkot nye. mahu xtkot kod tejatuh moto tuh dari belakng. xpatah pulak kan tengkok aku. kepale aku pecah. huihh. xmahu doh. korang nak ke? msty xnk kan. aku tahu. bnyk jeh lagy video-2 time nk ke telok batik pong ade jugak. tp lembab sgt nk upload nye. aku pong malas-2 kan diri xpyh msok kan. cukup satu. so dea lah my nobita ♥ ♥ 

So rajin-2 lah diri usha-2 belog aku yang xseberape nih yee? :P 
Ni aku nak pesan. Jage diri dari melakukan bende yang xsepatot nye cam dalam video atas nih. Seram nih ~
P/S --> MY NOBITA BUKAN MAT REMPIT. HANYE JIWA NYE SAHAJA GILE AKAN MOTO & RACING. kemungkinan. HAHA 


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// Forever Young-One Direction