ABellaChan


diam lebih baik dari mengkaraw. kan? ^^
Thursday, August 25, 2011 ? 0 Atashinchi ?

Hmm. Sumpah aku penat dengan semua cabaran yang Allah turonkan kt aku nih. Hmm come on lah. kenape msty terjadi bnde-2 cmny lgy? Aku xsuke and xkan suke. Hmm jujur lah kalau betol. bukan aku nak mara. Hmm aku tahu kau tukar kan semua nye. Tapi kenape? tak serik-2 lagy ke buad aku cmny? Tolong lah paham. kalau tak siape lagy? kau pong aku tengok biase je. walaupong kau kate jangan push-2 kau. Tapi aku tahu lah sebalik nye. Tkpelah ip kau teros begini dgn aku. tapi jgn kau menyesal suatu hari nnty apebila semua dah terbukty. kantoi atau ape pong. Aku dah ckp kan. ape-2 berlaku antare kite??? Hmmm. itu lah padah nye. aku bukan cakap kosong. Bukan! Air mate aku nih mmg khas untok bnde-2 cmny jeh kan? Hmm. Aku xpenting kod. Yelah aku kt sini. bukan dea endah sgt. JANJI kau dapat kelua dgn kawan-2 enjoy sane sini tnpe memberi thu aku. Dan meninggal kan aku begitu saja. Kan? tuh aku cakap. aku bukan yang terbaik kan buad kau. sedangkan Malam tdy. aku ckp cmtuh semua. Ape kau jawab? "watever" itu jeh kan? Wehh. Allah seorang jeh yang tahu ape aku rase sekarang nih. dengan tdy tibe-2 pulak. accept from Seorang BOHSIA nih kan? peduli ape. aku tetap nak panggil bohsia jugak. yelah betine tuh kan DOK IPOH. cantik pulak tuh. kan? Yee aku nih xcantik. muke pecah. BETOL TAK? Hmm. kau cabar aku kan? kan? Tahap kecabaran aku ade had jugak doh. Tapi kau langsong tak menghargai nye aku nih. Ntah aku maty pong kau xkisah kan. Hmm. Sesungguh nye kau yang dulu. Kau tinggal kan jelah aku dari aku menderita sbb kecewa. aku redho berpisah sebab melarikan dari sakit haty. daripade di kecewakan and tiap-2 hari kene menangis. Aku FEDUP kalau aku kene macam ni jeh. Paham lah aku doh. Jgn lah membiar kan aku seorang diri dan teros hilang xmuncul-2 kembali. BEGITU ke yang kau ingin kan?  yee. aku xpenah pentingkan buad kau? Hmm bile kite jauh. cmny kau layan aku and buad aku kan? Mimpi buruk kod aku mlm tdy. Psal kite. Kitee !!!! Kau thu? Tak kn? sbb kau xkn amik tahu. yang kau thu ckp merepek jeh. kn? Allah itu maha adil. even aku xsemyang pong. Allah akan balas balik perangai kejahatan terhadap seseorang tuh kt dirinye. Thanks. Aku sgtsgt kecewa. :/


Aku tahu. aku karangan panjang mane pong. Kau tetap yang same. Bende same jugak kau buad kat aku. Aku kan bukan penting buad kau. kan? Bende kat sne and kengkawan kau jeh yang PERTAME bagi kau. Hmmm T__T


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// Forever Young-One Direction