ABellaChan


Akhernye berjaye ~
Saturday, August 13, 2011 ? 0 Atashinchi ?

Walaweh. jgn tengok budak-2 kecik. HAHA photo kt atas nih aku rase xde kene mngene kod dgn entry aku. But suke jaty lah kan. Macam menarik jeh. aku pong tibai saja lah. Jgn sesekali ingin mencubakan nya ye. padah jadi nye. :P


HELO-2 nih baru betol padan ngn entry. ok lah nk story nih. ade usha belog aku semua kalau boleh PURPLE colour tak? Jeng-2. colour fav aku doh. tapi xbape nak menawan bagi aku. tk thu pulak pdgan korang kan. ok semua ini hasil peloh titik aku ok. Cume yang header tuh jeh bukan. Lalalala ~ Dari satu pagy smpi kol 7pg aku baru siap kan haa. Sebab nye aku ONCALL dgn buah haty aku si nobita dari kol 3am smpi 4am. mane tak nye xsiap-2 kan? :) but ini lah hasil nye. and aku rase tk cukup memuas kan. ip aku ade idea. esok-2 hari aku akan tambah ape-2 yang patot laaa yee. Peace :P


Apekah? HAHA. jeng-2 ntah. saje bosan-2 haa. For sure im pretty *bajet-2 je minah sorang ni
Selamat berpuase tok hari ni. 14//8/2011 genap nye aku bersame si dea  2tahun 1bulan 3minggu 3hari. Alhamdulillah ~



Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// Forever Young-One Direction