ABellaChan


try to be a good person for you ~
Wednesday, July 27, 2011 ? 0 Atashinchi ?

Akher-2 nih. kau kelakuan agak anih. macam ade ssesuatu yang kau sorok kan dari aku. tapi apekah ia? Hmm. kenape aku sering di laku kan sebegini? ape salah aku? aku maseh lgy tetanye-2 kenape kau sikap begitu. Hmm adekah aku bukan lagy yang terbaik buad dikau? atau kau telah dimiliki oleh seseorang? sesungguhnye kau sudah dimiliki. kau jujur lah. jgn kau membisu di sane. dan membuad aku tertanye-2 sambil menitik air mata ku ini .kite akher-2 nih ade jeh yang tak kene. ade jeh nak maki ke makian antare kite berdua. Hmm Allah selalu turun kan aku dugaan yang agak mencabar untok aku hadapi kan? tapi smpi bile? sudah-2 lah ia berakher. beri lah aku keistimewaan dan kebahagiaan pulak. sesungguhnye jikalau aku telah tutup mata buad selame nye dan tk kn penah wujud lagy di atas bumi nih. boleh dapat kah aku keistimewaan dan kebahagiaan dari mu wahai kekasihku? Hmm aku rendu akan kebaikan kau. rendu yang baik-2 tentang kau. romantik. kelakar semuaa nye tetang kau. boleh kah aku mendapatkn nye balik? jikalau aku layan kau seperty raja. aku mahu jugak kau. aku xkan layan kau seperty anjing kalau kau xmule kan dulu. Hmm. xde sape isi haty aku nih. bnyk jeh aku terguris haty di sbbkan kau. tp aku xmahu memikirkan nye. cukup lah hari-2 aku menitik air mate di sebabkan kau.xkan hubungan kami hanye sekerat jalan? hanye sia-2 saja kami menajalin kan hubgn yaAllah. Biar lah hubugan kami di akher kan dengan kematian. bukan kepedihan. Hargailah aku yang masih lagy mencintai dan menyangi kau. Jgn terlambat tak sudah** YaAllah. kau tunjuk kan lah satu petunjuk untuk aku faham kenape kami jadi seperty ini. Aku dah lemah untok hadapi lagi cubaan mu yaAllah T__T




AKU BERJANJI AKAN MEMBAHAGIA KAN KAU DAN MENCITAI KAU SEPENUH HATI AKU. I MISS YOU. I MISS ALL ABOUT YOU. AND YOU? AKU MASIH TERTANYE-2 :/


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// Forever Young-One Direction