ABellaChan


--> Feeling bad
Wednesday, July 6, 2011 ? 0 Atashinchi ?

Arghhhhhhhhhhhh ! sakitnyaaa haty aku. tolong lah henti kan segale cubaan mu ya Allah. henti-2 kan lah membuad aku angen xtentu pasal. kenape aku lebih tegas dari yang duluu? mungkin dulu salu di permainkan ke? Hmm. yee sekrang tidak lgy. tp aku xmahu mara-2 xtentu pasal ya Allah. mungkin di sebb kan aku penah alami kejadian tuh. tuh aku jady keras sebegini. Aku berharap sgt akan reda dengan perlahan-2 haa bnde nih. aku dah naik bosan. asik baik gado. baik gado haa. yang si DEA pong jgn lah buad aku xleh kawal diry aku. nih tak. lgy buad aku paneh haty. mule-2 cakap ye ye ye. lepas-2 tuh. alasan ni ni ni ni. mane xmara aku. haih. aku bukan xpercya kan kauuu. tp aku masih waswas. "TAKOT" tuh je. aku xmahu bende yang lepas berulang kembali  . xmahuuu ouhh. faham lahh ape yang penah aku alami sebelom nih. jgn lah kau pikir kan kau nih hendak membalas dendam atau ape. tidak mungkin sesekali. jikalau betol ingin membalas dendam. dari dulu lgy aku dah buad nyee. so pikir lah dengan sebaik nyee wahai kekasih haty ku. aku masih perlu kan mase dgn semuaa nih. begituh jugak kau. slow slow slow. hmm. PLEASE JGN BUAD AKU ANGEN XTENTU PASAL .dan begituh jugak kau. yee aku tahu. aku sayang kan kau laa. bukan xsygg. bukan layan kau cm anjing ke ape. tapi tgok lah kau suke buad aku saket haty & patah hatyyyyyyyyyy Y__Y



okey now aku rase cam. AKU ORANG ASING & SELALU DI KETEPIKAN . hmm. kalau ade jeh kawan-2. kawan2 lahh penting bg dea. smpi aku tetunggu dgn paneh haty. lgy buad aku paneh haty jeh dgn sikap nyee tuh. yelahh aku nih ape lah sgt. kawan jeh lah terbaik. kalau aku xbg. tp kawan ajak-2 atau dah tunggu-2 bagai. tewos nk tinggi kn suare bagai dgn aku. cm aku nih ape jeh kan? tuhaa. aku soh balek-2. tibe2 tengking xde duit bagai. ape mslah pong aku tk thu laa. ip aku kuang ajar. kate aku xhormat dea lah. tapi dea cmne buad aku ip kalau BERSAME kawan dea tuh? sumpah lah aku saket haty sgt-2 nih. Allah je thu ape yng aku alami sekarang nih. tuhaa. ape yg dea tgah buad. kate nk topup bagai. xpong lgy-2. membe dea yang dea utama kan. cube kalau aku maty kat sini ke. pengsan ke ape ke. dea xde kdt nk kol mcet dlm 2.3.4 hary. then beturut-2 lah hary tuh dea xthu. and buad bodo jeh kan? kalau dea xkol cmne nk tahu kan ape yng terjady? Hmm.* menitik-2 air mata aku ketika menaip ENTRY nihaaa. tp dea? ntah paham ke tidak haty aku sdg berkate-2 nih. aku xthu sama ade dea tipu aku ke. curang belakng aku ke. kan? hanya Allah dan kawan-2 dea yg sepakat jeh tahu ape yg dea sorok kan dari aku. yang akuu. yeeeee kan aje laa. Hmm. aku takot aku yang berubah jady tidak sepatut nyee aku jady. Hmm. TAKOT nyee aku dgn hubungan yang cmny. buad aku menangis. memara jeee. bile nk berakher pong xthu. tp untung laa dea. kawan-2 rapat dgn dea. aku? Hmm tidak. tunggu dea mcet. kol. jumpe dea jeh. mane ade lepak-2 dah. sebab dea xbg. tp kalau dea. dea kelua jeh mane-2 dea nk gy ouhh. adil ke? sbb tuh aku ckp. mcm aku nih org asing& selalu di ketepi kan jeh ouhh. bosann tahu tak duduk rumah. dalah kite jauh. 2 atau 3 jam baru smp tempat masing-2 haa. Dugaan kau yaAllah sgt berat tok aku terima. Hmm.


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// Forever Young-One Direction