ABellaChan


sweet memories. HEHE
Monday, June 6, 2011 ? 0 Atashinchi ?

Hmm. hello guys. aku xboleh tido lagy nih. but my dear sudah pong tertido sambil chatting in fb, maybe. biar kan dea. aku xmahu ganggu dea. penat lahh tuh kod. now aku nk story kan ttg aku bersame si dea. btw aku hhapy gile besame dea. hari khamis minggu lepas dlm 10am kan? dea dah kol aku ckp ade depan ruma. aku pong dgn muke lesuuu baru bgon tido. dgn bedak sejuk bagai teros jeh kuaa jumpe dea. then dea soh siap pe sume. dea pong tunggu aku selame 10minit. kod lah kan? HAHA then kami pong gerak. then dea soh aku bukak beg aku. aku pong bukak lah. tibe-2 kan aku tgok ade teddy bear ouhh. comel sgtt doh. walaupong xbesaw gajah. tapi comel. hehe. dah msok haiway nih. dea ckp "jom gy kedai emy. secare tibe-2. aku pong jom jelahhh. then kami smpi sne. amik emy kt umaa dea. then gy kedai dea makan. ade ikan bakar. ayam bakar dan mcm-2 lauk lg laaa. kenyang gile aku time tuh. smpi dea letak tgn dea kat perot aku kate BUNCIT nyeee b. lalalala,

then kepas tuh. kami pong gerak ke Ipoh. smpi ipoh gy jalan-2 bagai pe sume. then mkn mcd lah. mlm ke barrom goyang-2 lah. then blek dlm 4am gituh. ade rockblock pulak smpi 2 kali. pehhhhhh. nasib xkne pape lah kan? Alhamdulillah. HAHA. then ape ntah lg xingt. tido kod lepas-2 tuh. pastu bgon tga hari ke ptg tk ingt. then gy jalan-2 pekan. dea nk beli seliper. dea tnye aku nk ape. aku jawab xthu. xthu jeh. HAHA bukan ape. aku segan laaa sayangg. kalau aku jenis xsegan. aku dah mintak mcm-2 ouhh lalink. grrr. then pastuh kite gy usha wayang. then bly lah tiket. tgok cite karak. cite dea agak besh lah. xseram. xlawak. xbosan. so okeyokey lah snng cite. Hmm. then ntah ape lgy. aku xingt ouh. then ahad pgy kite gy telok batik. dea jahat ouh. angkat aku humban dalam air laut tuh. dalah masen. jahat sungguh. tapi syok. aku xnk ke tgah-2. dea tarek aku. and aku pong pelok dea dri belakng. dah mndy-2 bagai kami nek pisang yg pjg tuh. SYOK  gileeeeeeeeeeeeee ouhhhhhh. seram sejuk naik bnde tuh. tp dea tetap pelok aku dri belakang. HAHA sweet kn kn? eceh-2 pasan pulak aku nih. dah nk hbis main tuh. conner yg last kali. aku punye lah tahan diri bg tanak jatuh. dea tarek nye aku bg jatuh. geram jehh aku. dalah ke tgah2 aku jatuh. dah tkot dah time tuh, sbb kaki xsmpi. aku berusah renang-2 smpi ke dea. dea pong capai ke aku. kami pong same2 renang ke darat. HAHA

then kami naik. tok bilas-2 sbb nk blek dah. sblom bersihkn bdn kami mkn chiken wings maduuu. fulamak sumpah sedap. rase nk jeh lgy. tp dah cukup 2 aku mkn. biase lah. aku kuad mkn. HAHA. then mndy-2 bilas bagai. kami pong blek lah. sbb ptg tuh aku nk balik KL dah. dea anta aku kat ibu aku. dan bg aku duet belanja RM100 SAHAJA! heheeh jady lah. aku pong tga sesak xde duet nih. pjg tk cite aku? bg aku pjg. smpi xingt-2 di buad nyee. HAHA

perhatian -----> kenangan kite xkan aku lupekan wahai buah haty ku. ia sgt lah teristimewa buad aku. semoge kite kekal bhgia. sedar tak sedar nk 2 thun dah kite bersame kan? Alhamdulillah :)


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// Forever Young-One Direction