ABellaChan


# Saje bosannnn
Wednesday, June 8, 2011 ? 0 Atashinchi ?

Hello. now tepad jam 3.28am. HAHA aku masih belom tido. layan facebook. youtube and blog-in haa. sambil tuh TEXTING ngn buah haty saye lahh kan? Hmm. msty kowg tetnye kan asal dgn photo kt ats nih. haa sebenar nyee photo kat ats nih photo raye tahun lepas 2010. act tahun nih gmbo raye belom lah lgy kan. HAHA "puase pong belom ade haty. HAHA biar lah kan. haa baju raye tahun lepas alaa-2 pinkorangeblackgrey. wow bnyk kan? tahun nih pulaj aku xthu lgy nak pilih warne ape. cadang nye nk warne slow-2 jeh. hmm. Eshh aku nih puase pong belom lgy. dah nak raye. nampok beno xnyabor nyee. ehhh msty lah. HAHA

Tahun nih aku nk paw semua aku kenal. paw bnyk2 diut raye. bia depe koyak. HAHA. lgy-2 aku nk paw jejake akuu tuhh NYAH. kat dea nih kne mintk lebih. wajib dohh. HAHA kau xbg d. siap kauu. aku pulas-2 telinge kauuu. nak ke? msty xnk kan kan kan? tahu takot. HAHA. tapi tahun nih ibu ckp maybe raye KL jeh kod. kemungkinan xblek PERAK. hmm xtahu asal. ibu yg kate bukan aku. Semoge tahun nih raye yg sangat meriah dari raye sebelom-2 nih kan? Amin ~

perhatian -----> kepade sesiape yg belom ganty puase tuh. cepad-2 lah ganty yee. dah msok bulan 6 nih. kite puase hujung bulan 7 kan? so ade sebulan jeh lagy weh. ingt tuh. bajet cm aku dah ganty jeh. padahal belom jugak. HAHA



Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// Forever Young-One Direction