ABellaChan


#kesilapan
Sunday, June 12, 2011 ? 0 Atashinchi ?

perhatiaan ----->  whats going on? Hmm, idk why. aku akher-2 nih emo sgt dohh, haih. aku sekarang nih sensitiv lah. ade jeh xkne kt depan mate aku nih. Then hari nih aku lepas kn semuaa nyee kat dea. tp aku xsengaja. mmg xde niat pong nk buad kau cmtuh. aku xthu kenape dgn aku. aku ngaku aku salah. buad kau kecewa. sia-2 kan kejujuran kau tuh. tp aku xde niat pong. aku tkot. ade jeh bnde aku pikir. mcm-2 dalam kepale otak nih. Aku mintak maaf sgt-2 sbb dah buad kau cmtuh. aku tahu. kau sering jeh memujuk aku. tuh membuad aku lebih sgt kat kau. percaya lah. aku xkn pong kecik kan haty kau. tp aku? ntah lah. aku xde jawapan kat situh. aku jady terdiam diri. aku harap kau dapat maafkan selipan aku nih. aku janji. aku akan bahagia kan kau. tp tolong jangan push aku cmtuh lgy? faham kan? dlm 1mase 3bende aku kne buad. msty serabot punye. tp kau xphm, kau tetap push-2 bagai. aku dah kawal diry, tp aku xtahan sgt-2 time tuh. semua aku lepas kan. aku bodoh bersikap cmtuh kat kau. Hmm. beri aku peluang tok bahagia kan kau dan tebos kesalahan aku nih. yee aku tahu lagy 9hari jehh kan sayang? tuh hari saat-2 yg aku tunggu kan. Ia plg bermakne buad aku. aku janji xsia-2 kan. dan begituh jugak kauu yee? btw aku mintak maaf hujung rambot smpi ke hujung tapak kaki kau. aku sgt lah kesal dgn perbuatan begituhh. :(



Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// Forever Young-One Direction