ABellaChan


#hmmmmmmppp
Thursday, June 9, 2011 ? 0 Atashinchi ?

Hmmmm. aku akui kesilapan aku terhadap kau. hmm aku bukan ade niat buad cmtuh. aku xsengaja. aku tkot. tkot. dan aku cume xnk kau tahu jeh. itu saja. aku sygg kan kau lahh. sbb tuh aku tkot pe sume tuh. kau pong tahu kenape kan? bukan sebab lain. kau pong thu aku nih cmne orang nyee kan? betol tak? aku buad sesuatu besbb . bukan suke-2. kau paham kan? tolong lahh maafkan kesilapan aku. aku tahu telah kecewa kan kauuuuuu. tp betol aku xde niat langsong lahh. menitik air mate tdy yng kau ckp tuh pong agak tersentap yang kau kate kau dahhh ......... tuh. hmmmm. apekah patot aku buad sekarang nih? aku dah pong memohon maaf. aku JANJI aku berubah untok 21. xnk xnk xnk xnk dah tuhh semuaa. begituh jugak kau yee? aku xnk jugakk tu tuhhh semuaa. Hmm. trust me. i loveyou. i need u. Always needyou. T__T



perhatian -----> MAAFKAN AKU, AKU JANJI, PERCAYALAH!



Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// Forever Young-One Direction