ABellaChan


--> Senyom
Wednesday, June 22, 2011 ? 0 Atashinchi ?


Hoi malam semuaa. aku jhe msih belom tido lgy. but jejake aku TAUFIQASYRAF nih. sudah pong lena sambil meleleh kan air lior basi nyee ituh. HAHA *peace jangan marahh d. aku happy besame kau d. ade jeh bende-2 bodo kite laku kan. main pang-2 laa. sep-2 la. gigit-2 laa. baw-2 kentot laa. xsenonoh kan? BUKAN aku tp jejake aku tuh. pengotor. HAHA tp aku dah biase dengan karenah dea tuh. aku layan kan aje laa. cam bebudak jeh kami nih. ade jeh bende yg nak di buad nye ip depan-2 mate. walaupong ade jugak xkne. kite tetap happy kan. bukan selalu kite peranagai cm bebudak. tp hari-2 cmtuh msty syok. xde pikir mslah je. msty pikir happy jeh and makan pong xingat duniaa. cmne lah badan aku xnaik. ntah bape kilo naik haa. dea pong tegor *gemoknyee syggg d nih. aku pong *d ah nih. HAHA ituh lah ayat aku kalau dea kuar kan pekataan gemok. dea pong tahu 2thun lepas aku kepeng cmne. now jeh agak berisi. sabo jelee. dah dugaan kan. tapi kan ip kite besame, paling aku xsuke kau ke J*****T. hmm xsuke sgt-2. dah bebuih kate kan tidak. nak jugak. nak jugak. aku pong layan lahh kan. cume aku takot selepas tuh mood kau lari ke mane. ade cam bu blek dari IpohGarden tuh. Hmm tp aku tahan jeh air mate. tahan jeh takot nih semoge-2 xde pape. bukan rekaan. tp jujur dari haty d. sungguh. kalau bole jgn lah pergy time ade ngn aku. aku takot. Hmm T__T anyway happy anniversary kite yang kedue tahun pada 21.6.2011 rituhh d. nty kite pi alan-2 yee walau pong xpat gy lostworld. B paham. semoge kite kekal, mudahan-2 esok dan ke esokkan hari nye akan menjady hari paling baik teros baik smpi bile-2. Aku harap bende-2 yang lepas xkan muncul lgy dalam hubungan nih. semoge semua nye yg indah-2 je akan terjady. InsyaAllah. and d jgn selingkoh-2 yee. INGAT!!! Amin.. Iloveyouuusomuch ~




Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// Forever Young-One Direction