ABellaChan


#Awesome
Monday, June 13, 2011 ? 0 Atashinchi ?

tgok nih. HAHA apehal aku excited sgt nih? ntah ntah. tkdelah gmbo nih. aku upload ah kt fb ramai kate muke aku lain gile. hah? ape yg lain nyee? muke aku tetap lah aku kan? Pelik jeh dorang tuh. tp bia kan lah. dah nme pong coment kan? HAHA. rantai tuh pemberian buah haty aku, due minggu lepas lah xsilap aku dea bg. HAHA xmahal xmurah. so tengah-2. jady laa. nk mahal-2 buad pe kan? redho jelahh. tapi pict nih ori okeyy? cume flash kat phone aku tuh jeh. HAHA. rambot aku hitam? YESS, HAHA, but tunggu jelah nty akan di ubah kan dengan warne ???? aku pong xsure lgy. so korang tunggu jelah yee O.O


YES i do, yang nih aku edit. msty lah edit kan? kalau tk cmne boleh jdy cmny kan kan? ngek ~ HAHA. ade orang bertnye edit kat mne. aku edit kt photoscape jeh. senang jeh. aku pong pakai tekan-2. then jady lah pulak kan. BANGGE doh, HAHA . hmm pict nih not bad lah bg aku. ade yg kate seksi. gebu. hah! gebu lah sgt. kan? mcm-2 lah coment dari budak-2 kat fb tuh. aku layan kan aje laa. okay lah smpi sini jeh tok hari nih. btw imissyou dear babyboyy :)


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// Forever Young-One Direction