ABellaChan


always happy. HAHA
Sunday, June 5, 2011 ? 0 Atashinchi ?


Assalammualaikum semua. Aku baru pas mkn tgah hari haa. HAHA haaa gmbo baru dari aku, tgok gmbo aku dgn jejake di ats tuh. muke aku sebeqqqqqq jeh kan? muke sume loyaaa penat menari. HAHA "poyo je. time nih kami kat BARROM IPOH. tahu tak ituh ape? kalau xthu mampos kat hang lah kan. haa tgok lah puas-2 gmbo kat ats tuh. NO EDIT-2 ok? muke asli punye tauk. ORI gituh. aku happy gile bersame kauuuu. thanks bg aku rantai teddy bear. mkn ,baju padini. tgok wayang semuaa tuh. hehe. iloveyou sayangggg ~


Alahai apehal lah mate aku tuh kan? HAHA sepet semcm. sbb nye aku mengantok sgt. penink pong ade time tuh. tk thu kenape. tapi aku rileks jelah lyan karenah belbagai. alaa bia lah. aku thu ,aku xsecantik bidadari. tapi tkpe. muke aku ori ok. bukan fake bajet-2 bagai lahat gituh. HAHA

HAHA. selamat membace ye semua. byek byeek :)


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// Forever Young-One Direction