ABellaChan


#123abc
Friday, June 10, 2011 ? 0 Atashinchi ?

 perhatiaan-----> wahai MUHDTAUFIQASYRAF  kau thu betape renduu nyee aku kat kauu? dah bape hari kite xjumpe kan kan? bagai kan mcm betahun-2 bag aku. Hmm. agak nyee bile kite akan ketemui lagy? gelak barang same-2. makan kek secret resipe. minom ice bland. gy cuci kereta bergerak. main bokbok same. mcm-2 lagy lah yg aku renduu. yang kite buad hari-2, mcet and onthephone jelah kan? xpelah. janji boleh lepaskan rendu dari ituh semuaa kan babyboyy? HAHA. 21 kite dah nk dekat kan? xsabar nyee sayaa. semoge hari ituh hari yg paling bahagia buad kite berdua. Aku harap 21 tuh akan membuat kite berubah lebih matang dan pndai berpikir lurus. semoge kite saling setia. jujur. ikhlas, faham haty masing-2. akuu janji akan bahagia kan kau. dan tidak hampe kan kau. dan aku harap kau jugak begituhh :)



Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// Forever Young-One Direction