ABellaChan


selamat tengah hari. HEHE
Monday, May 30, 2011 ? 0 Atashinchi ?


HELLO semuua. aku hari nih bgon kol 1 petang ouh. matahari dah naik ats kepale baru aku nk bgon. HAHA. ape nk jady lah gadish remaja cm aku nih bgon lewat-2 kan? alaa. biase lah. tido pulak. xremaja lah pong tido awal kan? baru rare. HAHA. hari nih aku xde nk story ape sgt lah kawan-2. cume nak say hye jehlaaa.

Haa. nak thu tak fb aku kene KUNCI. HAHA. ayooo. aku xthu sape buad kan. tapi sape jeh ade pw aku? my dear babyboy laa. grr. tp tkpe. xkisah pong. yelah dea kn jauh kt singapore tuh. dea xnk lah aku buad bnde-2 dea xsuke. tuh dea buad gituhh. hmm. yg xphm nye dea punye sekali pong dea kunci. HAHA takot sgt. xpelaa kan? xkisah lah. btw missyou #muhdtaufiqasyraf. xsaba dah nih nak jumpe kau sayang.


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// Forever Young-One Direction